donderdag 13 juli 2017

Ok

Naar aanleiding van mijn vorige log werd ik gestalkt door sommige personen haha.
Ik ben blij dat mijn blog toch gewaardeerd wordt dus ga ik door.
Ik denk dat ik het zo doe, dat de foto's die ik met mijn telefoon maak hier op dit blog plaats en de foto's die ik met de "serieuze" camera maak op mijn fotoblog.
De tijd zal leren of dit werkt want dan moet ik 2 blogs bijhouden!

Hier is mijn nieuwe fotowebsite te vinden:

http://petrasplaatjes.wordpress.com

Voorlopig kan er niet gereageerd worden op deze fotowebsite.

Voor nu even wat foto's van de afgelopen weken.




Lekker lui zijn



Ik vind dit wel een mooie uitspraak

"Wilde" stokrozen

Sil kwam uit de sloot met allemaal kleefkruid in zijn vacht :-(

Mooi zomerboeket

Op vakantie in Denemarken in de tuinen van kasteel Egeskov.

Het kasteel

Je zou het niet zeggen maar hier staat mijn naam in een soort spijkerschrift.
Een beetje koninklijk ben ik wel toch?

Wat een engerd!

Vikingmuseum in Ribe, Denemarken



De tuin van ons vakantiehuis was groot!

Van de andere kant gezien

Weer thuis zat er een gehakkelde Aurelia in de tuin, mooi he?

Dit klopt wel een beetje ;-)

Scheermesje met een pruik op

Wacht op mij!!

8 opmerkingen:

  1. Gezellig hoor dat je dit laat voortbestaan. Met deze foto's is natuurlijk ook niets mis . Gelukkig is de foto onder je naam in spijkerschrift géén selfie;-)
    Wat een heerlijke vakantie stek hadden jullie daar. de foto uit het vorige logje was trouwens heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haaaaaa jaaaa, het stalken heeft geholpen!
    Ik ben er reuze blij mee, want ik hou van je foto's hier bij blogspot.
    De gewone, nou ja: gewone, kiekjes van je foon.
    De één na de ander mooi scherp en vol kleur. Prachtig!

    Dat stekkie in Denemarken... mooi stekkie!
    Daar wil ik ook wel eens een keertje naar toe...

    Dagdag!
    Prettig weekend!
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Strandfoto's altijd mooi, net als vlinders...!
    Fijn weekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke vakantieplek zo te zien. Die man of vrouw had wel een grote bijna volledige bek met tanden. Moet er niet aan denken over 600 jaar ook ergens in een glazen kastje zo te liggen (met minder tandjes; dat wel).
    Mooie vlinder inderdaad en mooi dat je wat schrijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie reeks
    Ben blij dat je blijft bloggen
    Ga dadelijk eens naar je foto's kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jajajajajajajajajajaja we hebben haar binnen denk ik terwijl ik blij vanaf m'n logeeradres naar je foto's kijk, peet ze hebben allemaal wat, ik vind ze mooi, die stokroos daar wil ik zaad van, dan laat dat kleefkruid maar thuis :-) je bent wel een levensgenieter, dat moge duidelijk zijn :-) fijnnnnnnn dat je gewoon lekker doorgaat hier dikke knuffel,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede beslissing lijkt mij. Foto's genomen met een telefoon zijn vaak meer van het verhaal en minder van de techniek

    BeantwoordenVerwijderen