maandag 26 juni 2017

Minder


Al een tijdje twijfel ik over het voortbestaan van deze blog.
Moet ik er nog mee doorgaan?
Ik heb soms zo weinig inspiratie en het wordt dan eigenlijk steeds meer van hetzelfde.
Ik denk dat mijn lezers dat saai vinden.

Het lijkt me leuk om een fotowebsite te beginnen.
Dus meer plaatjes en minder praatjes.

Vorige week zijn wij op vakantie geweest naar Denemarken en heeft mijn lieve en slimme schoondochter me geholpen om een nieuwe website op te zetten.

Hij is min of meer nog under construction omdat er nog wat aan gesleuteld moet worden.

Dus binnenkort meer hier over!


Eindelijk eens een foto van mezelf haha


17 opmerkingen:

  1. Ik geniet altijd erg van je foto's en met een beetje uitleg is het net iets leuker. Stoppen vind ik geen optie. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe wat goed voelt en laat ons weten wat je nieuwe url is. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou zeg peet... ben je nou helemaal betoeterd :-)
    ik geniet altijd erg van je weblog, en je uitleg,
    dus nee. stoppen is waanzin....
    fotosites zijn er al zóveel...... kijken alleen is niet leuk...
    ik kom wel hoor daar niet van, maar da's tóch weer anders dan dit gezellige blog

    * potje inspiratie neerzet*

    kom op...
    snuffel der maar eens flink aan :-)

    en néé.... ik stem voor niet stoppen:-)

    doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan
    ehhh.. moet ik nog doorgaan ???


    oké dan :-)

    doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan
    doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan
    doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan


    zo.. nu weet je het wel hé :-)

    baai baai, gezellig dat je er weer bent,
    xxx



    BeantwoordenVerwijderen
  4. Neee!
    Ik ben het helemaal met Dienie eens!!
    doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaandoorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan doorgaan
    Jij gaat niet stoppen.
    Dan is er niks maar aan......

    Juist gezellig!
    Een klein praatje bij een foto is toch niet zo heel erg moeilijk...

    Dus!! Doorgaan!

    Liefs, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het blijft natuurlijk jouw beslissing, jij moet er plezier aanbeleven maar eerlijk gezegd vind ik niets mis met de manier waarop je nu blogt. Een fotosite is meer "voor de liefhebber" die ook fotografeert en kan genieten van hoe je de foto hebt gemaakt. Om te reageren ben je als amateur meestal wel snel uitgepraat omdat alleen maar zeggen dat het een mooie foto is de mogelijkheden best snel uitgeput raken. Maar doe waar jij happy van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We zullen doorgaan
    Met de stootkracht
    Van de milde kracht
    Om door te gaan
    In een sprakeloze nacht
    We zullen doorgaan
    We zullen doorgaan
    Tot we samen zijn

    We zullen doorgaan
    Met de wankelende zekerheid
    Om door te gaan
    In een mateloze tijd
    We zullen doorgaan
    We zullen doorgaan
    Tot we samen zijn

    We zullen doorgaan
    Met het zweet op ons gezicht
    Om alleen door te gaan
    In een loopgraaf zonder licht
    We zullen doorgaan
    We zullen doorgaan
    Tot we samen zijn

    We zullen doorgaan
    Telkens als we stil staan
    Om weer door te gaan
    Naakt in de orkaan
    We zullen doorgaan
    We zullen doorgaan
    Tot we samen zijn

    We zullen doorgaan
    Als niemand meer verwacht
    Dat we weer doorgaan
    In een sprakeloze nacht
    We zullen doorgaan
    We zullen doorgaan

    Ramses...

    ik denk, zoals hij het zegt.... krijgen wij het niet voor elkaar...:-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doen wat je hartje je ingeeft, en wat goed voor jou is, dat is het mooiste...!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Neeee, Petra...
    Ik heb het er nog eens met Dien over gehad...
    We zijn het er NIET mee eens!
    Dus... je weet wat je te doen staat.

    En we hebben een tip:
    1 foto per dag met twee zinnetjes over die foto er onder.
    Moet kunnen, toch?

    Liefs!
    Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jullie brengen me wel aan het twijfelen hoor!

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  9. Goed zo :-) bij twijfel niet inhalen... en heus echt waar alleen een foto website.... daar komt bijna niemand kijken... is écht niet leuk, en ik kan het weten :-)
    loutje en ik hebben het er gisteren over gehad, dat merkte je vast wel aan je linkeroor:-) tudeludeluuuuuuut :-) je hoeft niet vaak te bloggen, en een paar foto's zoals jij dat zo leuk doet, met een of twee zinnetjes, is goed, dat vinden we best...
    als je dan maar blijft..
    en als je het niet doet Petra... dan zijn we nog even goeie vrinden hoor, want een mens moet vrij zijn om te doen wat hij wil.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi...
    Je twijfelt!
    Da's goed...

    Maar wij twijfelen niet! We willen dat je blijft!!

    Xxx, Marlou
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De Kleine Zeemeermin! Sprekend of liever bloggend!

    Blijf! Het kan me niet saai genoeg zijn, maar dat zijn jouw logjes niet. Vooral door je prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het hier helemaal niet saai bij jou dus van mij mag je blijven bloggen maar ja het is jou keuze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gewoon een adempauze inlassen en daarna weer door, het is ook een uitlaatklep en die heeft ieder mens nodig.
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil wel doorgaan met mijn blog, maar het is net of er steeds iets tussenkomt als ik wat wil schrijven. Op de een of andere manier is het geen prioriteit meer. Maar ik ga wel door. Ik sleutel i mijn hoofd nog aan een nieuw concept.

    BeantwoordenVerwijderen