donderdag 11 mei 2017

Ratjetoe


Alles groeit en bloeit goed in de tuin en de natuur en gelukkig gaat de temperatuur weer omhoog zodat we weer eens buiten kunnen zitten/eten/koffie drinken.

Onlangs was er een  fotowedstrijd georganiseerd in ons dorp en met deze foto won ik de 2e prijs!
Een kadobon van 50 euro.
Het thema was: Dit is ons dorp.
Ik ben heel trots!
Er was een heuse prijsuitreiking en volgende week sta ik in het plaatselijke krantje (slik).





****

Even opletten

Verloren knuffeltje

Deze mooie tulpen staan in onze tuin

Hoera voor onze koning!

Poes wil altijd bij je zijn

Zeenaald





Dreigende luchten in het duin en op het strand. Toch hielden we het droog



Later kwam er een enorme hagelbui

Samen chillen

Wat hebben we het weer druk met een stok

Mooie bloesem met zonlicht er door heen



8 opmerkingen:

  1. Proficiat met je tweede prijs. Je foto's zijn allemaal geweldig. Wat woon jij toch op een mooi plekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoooooooooo ik denk dat je nooit meer op vakantie wilt jij, mja... je moet wel want je hebt die bon van 50 euries:-)
    geweldig prtra, ik vind 'm prachtig de foto. ben een beetje jaloers op zoveel mooie sieruien, die doen het in mijn tuin niet, en ik vind ze zo mooi hé.
    heerlijk j e hondjes de poes, en het strand... en ... een zeenaald. asjemenou.... die heb ik nog nooit gezien...
    allez ik moet weer naar buiten ben aan het tuinieren :-) mijn matje ligt klaar om gestrekt te gaan:-) zwoegen hier hoor :-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat..., die paarse bolletjes zijn ook wel erg mooi...!
    Net als de bloesemboom.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Terecht hoor, je maakt prachtige foto"s . Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je tweede plaats heel goed van jou

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, wat leuk! Toch best een aardige prijs.
    Maar er zitten wel meer foto's tussen die "wedstrijd waardig "zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi weer. Die Zeenaald lijkt net een lang Zeepaardje. Of een krulloos Zeepaardje.
    Snap helemaal dat je een prijs hebt gewonnen. Je hebt oog voor compositie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je tweede prijs! Heel terecht. Van mij had je de eerste prijs mogen winnen. Ik kan me niet voorstellen dat er een foto was die mooier was dan die van jou (-:
    Mooie foto's van de zeenaald. Dit is voor het eerst dat ik een "in het echt" zie.
    Proest: twee honden met één tak. Wat zijn het toch lekkere dingen.
    Even dacht ik dat je tuintafel van mozaïek was maar het is hagel, haha.
    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen