woensdag 31 mei 2017

Kiekjes

Mijn telefoon zat weer vol met leuke kiekjes van de afgelopen weken.

Oudste zoon woont tijdelijk weer thuis en zijn konijn kan het gelukkig goed vinden met onze poes en 
de honden.
Hij loopt vaak los in de tuin en dat levert leuke tafereeltjes op.






De poppies schieten weer uit de grond

Lief he?
12 en een half is ze nu

Sering ruikt zo lekker

Mijn lieve Pip. Altijd wil ze bij je zijn, zo gezellig

Fietsstalling aan het strand, leuk aangekleed met strandvondsten

Lekker plekje onder de veranda





Pioenen zijn mijn lievelingsbloemen. Zo jammer dat ze zo snel uitvallen

Het was heerlijk rustig op het strand vanmorgen

Veel schuim, dat komt door algen

9 opmerkingen:

  1. Dat klappertje en de strandfoto's staan voor mij wel bovenaan...!!
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dat schuim een goed teken of juist niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk niet dat het een slecht teken is, zo af en toe heb je dat.
      De honden krijgen er wel vieze poten van hah

      Verwijderen
  3. Hoi Petra,

    wat maak jij toch mooie foto's met je foontje.
    En wat lief van je om die met ons te delen.
    Die Pip en die lieve hond en dat gekke konijn...

    Heerlijk!

    Groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wat een heerlijke serie weer Petra, genieten van pip en het konijn grappig hé, dieren snappen elkaar vaak meteen:-)
    lekker onder het afdak, met een glaasje wijn, en elke dag naar het strand.... zullen we huizen ruilen:-) whohahahaha... pioenen ik ben daar ook gek op, vooral de witte, die ruiken zó lekker hé,
    en als de blaadjes uitvallen heb je een prachtig stilleven...
    ik vind je oude dame machtig mooi en lief eruit zien.... geweldig wat een leeftijd..
    gaat hard hé....

    dag toppertje
    ik heb genoten van je serie , doe zo voort:-)


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Poe wil bést wel een mep uitdelen aan het konijn;-) Wat een heerlijk zonnige plaatjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je ruikt het strand zowat! Mooie foto's weer en wat een lieve honden heb je toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van jouw foto's moet ik altijd zo zuchten, haha (-: Dan wil ik ook naar het strand. Direct. Meteen. Onmiddellijk.
    Wat een lieve witte hangoor. Zou hij/zijn vriendjes willen worden met Saartje? Die is gemakkelijk hoor, deelt zelfs haar eten.
    Drie jaar geleden heb ik een papaver voor in de tuin gekocht. Dit jaar vijf! bloemen. Voelde me de koningin te rijk.
    Die stoere piratenkaart is leuk, net als die bewaakte rijwielstalling!
    Heerlijke hondenfoto's en dan die uitgevallen pioenrozen. Een feest voor mijn oog. Oog omdat je ze laat liggen en er gewoon een foto van maakt. In mijn moeders bestaan is zoiets ondenkbaar. Daarom geniet ik er driedubbeldwars van.
    Liefs en een knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. weer een beetje van alles
    die klaproos doet mijn hartje plezier, het betekent heel veel voor mij
    de diertjes weten het ook goed te vinden
    en dan op het einde de zee .... ik ga weer dromen

    BeantwoordenVerwijderen