zondag 23 april 2017

Bloemencorso

Gisteren trok het jaarlijkse bloemencorso door de streek.
Het rijdt dan van Noordwijk naar Haarlem.
Wij hadden een plaats op de eretribune dat is alleen voor heel belangrijke inwoners van ons dorp
We konden het dus goed zien, maar ik kon niet rondlopen met de camera, dus niet van standpunt veranderen.
We zaten op de bovenste rij, dus ik kon gaan staan, daar had niemand last van.
Het was prachtig en kleurrijk!
Het thema was Dutch Design.



Daf



 Boerenbont









 De panda's waren uiteraard ook van de partij

 Kleurrijke figuren lopen er mee

 Er waren 2 cameraploegen. Een van omroep West en een van Max.
Vrijdagmiddag om 16.00 wordt het uitgezonden bij Max.
Jan Slagter in gesprek met een van de organisatoren

 Met bijpassend schoeisel

Vogelaars



 Saluut voor onze burgemeester









 Wagen van de Efteling


9 opmerkingen:

  1. Nou ik ben wel héél blij dat jij bij de "V.I.P. s behoord;-) Anders had ik niéts van dit prachtige en kleurrijke schouwspel kunnen zien, dankjewel. Eigenlijk had ik daar natuurlijk horen te zitten als (ex) log koningin;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kleurenpracht. Echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plaatjes...!
    Prachtig schouwspel met die kleurrijke wagens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi al die bloemen
    Dat zal genieten geweest zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk kleurrijk en fotogeniek allemaal ik zou de keuze tribune of langs de kant staan ook lastig vinden. Je hebt er iig wat moois van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een feest voor het oog! Toch nauwelijks te geloven dat dat allemaal van bloemen gemaakt is? Heel leuk die verklede mensen tussendoor. En vooral die schoenen, haha. Daar had jij mooi oog voor (-:
    Juweeltjes van plaatjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die bloemencorso's, ik vind het zo mooi, alleen de overweldigende drukte houdt me tegen om er daadwerkelijk heen te gaan. In de nazomer zijn er in de Achterhoek vaak bloemencorso's, daar is het dan niet zo onwijs druk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps...dacht dat ik al iets geschreven had. Echt heel erg mooi wat ze van die bloemen kunnen maken en de geur is heerlijk.
    Ik kom er ieder jaar te laat achter dat het Corso er is. Import he!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een werk wat een WERRRRRRRRRRRRRK joh .... ohhhhhhh maai goodnes....
    maar gelukkig hebben de mensen het erg naar hun zin met het maken van de praalwagens en werkte het weer mee, als het zo heet is zijn de bloemen gelijk weg he.
    fantastisch wat een mooie dingen zeg
    super,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen